مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 17:052020-01-13اقتصادي

جذب اعتبارات تبصره 18 بخش صنعت و رونق تولید در استان مطلوب نیست


معاون امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: عملکرد استان در جذب اعتبارات تبصره 18 بخش صنعت و رونق تولید و بخش اصناف مطلوب نیست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین فیروزی شامگاه امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در هر مقطع زمانی که تسهیلات بیشتری پرداخت شده، آمار بیکاران استان در پایان فصل کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این مهم مسوولیت بانک ها را در استان دو چندان می کند و انتظار داریم مدیران بانک ها در کنار مدیران دستگاه های اجرایی شرایطی را فراهم سازند که تسهیلات بیشتری با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال زایی جذب کنند.

فیروزی گفت: هر کدام از مسوولان عضو کارگروه تسهیل و همچنین مدیران بانک های عامل در زمینه ارتقای شاخص های توسعه استان وظایفی دارند و باید نقش و وظایف خود در چرخه توسعه استان را تعریف کرده و با انجام آن به بهبود شاخص های توسعه استان کمک کنند.

وی اضافه کرد: تسهیلات تبصره 18 برای کردستان یک ظرفیت است که در بخش کشاورزی خوب کار شده و باید مکاتبات لازم برای افزایش سهم کردستان در اعتبارات این بخش با مرکز انجام شود.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: چون ظرفیت جذب تسهیلات در بخش کشاورزی استان وجود دارد و بر تولید و اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبارات تبصره 18 بخش صنعت و رونق تولید در استان مطلوب نیست

جذب اعتبارات تبصره 18 بخش صنعت و رونق تولید در استان مطلوب نیست