مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 16:262020-01-13ورزشي

تاخیر 30 دقیقه ای در آغاز بازی ، اخراج سرپرستان سپیدرود و نود اورمیه


تیم های فوتبال سپیدرود و نود ارومیه عصر دوشنبه در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا پس از هشت شکست متوالی ، طعم شیرین پیروزی را بچشد.

این دیدار در یک هوای سرد زمستانی و در زیر بارش شدید باران برگزار شد که گاهی اوقات شدت باران به حدی بود که بازیکنان دو تیم به سختی توپ را در زمین به حرکت در می آورند اما در نهایت این بازی انجام و به اتمام رسید.

البته به دلیل بارش شدید باران و همچنین سردی هوا ، دور بودن ورزشگاه سردارجنگل رشت نسبت به مرکز شهر و عدم نتیجه گیری مناسب سپیدرود در چند بازی گذشته، استقبال بسیار کمی از این بازی شد و نزدیک به یکهزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رسانده تا با در دست داشتن چتر، این بازی را تماشا کنند.

به دلیل تاخیر در ورود آمبولانس و همچنین عدم حضور ماموران نیروی انتظامی مسابقه با تاخیر آغاز شد و نکته جالب توجه نیز حضور همزمان سه دستگاه آمبولانس در این دیدار بود که پس از ورود آمبولانس ها و همچنین ورود نیروی انتظامی، این بازی شروع شد.

تعدادی از هواداران سپیدرود نیز به دلیل شرایط نامساعد مالی باشگاه سپیدرود رشت ، با نصب بنرهایی در ورزشگاه توجه مسئولان را به شرایط بد مالی و پنجره بسته نقل و انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 30 دقیقه ای در آغاز بازی ، اخراج سرپرستان سپیدرود و نود اورمیه

تاخیر 30 دقیقه ای در آغاز بازی ، اخراج سرپرستان سپیدرود و نود اورمیه