مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 16:102020-01-13اقتصادي

رفع خلأهای آماری بخش تعاون با تشکیل کمیته مشترک با مرکز آمار


رییس مرکز آمار ایران از همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون ایران برای بهنگام سازی آمارهای حوزه تعاون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز آمار ایران، جلسه مشترک حسین زاده رییس مرکز آمار ایران، کبیری معاون وزیر تعاون و عظیمی دبیر کل اتاق تعاون ایران و هاشمی مدیر کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه رییس مرکز آمار ایران با اشاره به اهمیت موضوع تعاون، گفت: سال های قبل هم این موضوع مورد توجه بوده و همکاری های مشترکی بین مرکز آمار ایران و وزارت تعاون در حوزه اجرای طرح های آماری به خصوص تفکیک بخش های تعاون در طرح های آمارگیری و برآورد سهم بخش خصوصی در اقتصاد انجام شده است.

وی تاکید کرد: طرح های آماری در این حوزه باید آمارهای مورد نیاز بخش برنامه ریزی این بخش را به خصوص از منظر تفکیک بخش های تعاون رفع کند.

حسین زاده افزود: موضوع تغذیه سامانه وزارت تعاون و نیز پوشش کامل و تفکیک اطلاعات و آمار و بهنگام کردن آن بسیار اهمیت دارد که در این خصوص نیز زمینه هایی همکاری بیشتر و نیز استفاده از پتانسیل های دو طرف به ویژه پژوهشکده آمار در اجرای طرح های پژوهشی مورد نیاز و سایر موارد مهیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خلأهای آماری بخش تعاون با تشکیل کمیته مشترک با مرکز آمار

رفع خلأهای آماری بخش تعاون با تشکیل کمیته مشترک با مرکز آمار