مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:552020-01-13سياسي

عقده گشایی در فضای مجازی تاسف بارتر از فاجعه سقوط هواپیما است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حجت الاسلام والمسلیمن ابوالحسن حسن زاده روز دوشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان سانحه هوایی تهران - کیف، در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: سانحه سقوط هواپیما و جان باختن جمعی از هم وطنان ضایعه سنگینی برای ما و ملت ایران بود و دل هر انسان با وجدانی را به درد آورد.

وی افزود: در خصوص چگونگی بروز این سانحه مسئولان سپاه و دولت توضیحات لازم را ارایه داده اند اما متاسفانه برخی از این حادثه سوء استفاده کرده و در فضای مجازی عقده گشایی و تخریب سپاه را در دستور کار قرار داده اند.

مدرس حوزه علمیه و دانشگاه ادامه داد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مبارزه با تروریسم و همچنین پس از آن در سیل خدمات ارزنده ای را ارایه داده و تلاش های این نیروی انقلابی برای هیچ کس پوشیده نیست.

وی بیان کرد: در آبگرفتگی اخیر اهواز نیز پاسداران انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت وارد عمل شدند و گروههای جهادی با ایثارگری تا آخرین لحظات در کنار مردم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد:متاسفانه در کشور ما راه برای اعتراض هنوز مشخص نیست و وزارت کشور و دولت تاکنون مجوزی را برای تجمع و انعکاس اعتراض های مردم صادر نکرده است و همین باعث شده که بسیاری از اعتراضات به خشونت انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقده گشایی در فضای مجازی تاسف بارتر از فاجعه سقوط هواپیما است

عقده گشایی در فضای مجازی تاسف بارتر از فاجعه سقوط هواپیما است