مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:452020-01-13پزشكي

پوشش 254 بیمار دیالیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 254 بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هستند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مهری فرشاد اظهار کرد: با توجه به افزایش کارکرد دستگاه های دیالیز و مستهلک شدن آن ها در بجنورد تعدادی دستگاه ها به منظور جایگزینی و تعدادی برای توسعه بخش دیالیز اختصاص یافت.

  وی از اختصاص 360 میلیون ریال به دستگاه های دیالیز خبر داد و افزود: در حال حاضر 51 دستگاه دیالیز در بخش دولتی در استان وجود دارد و 6 دستگاه دیالیز جدید به بخش های دیالیز بیمارستان های امام حسن (ع) و امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اختصاص یافت.

مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: 254 بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هستند که از خدمات دیالیزی و داروهای موردنیاز حین دیالیز به طور رایگان بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: 14 دستگاه دیالیز نیز در بخش خصوصی در دو شهر بجنورد و آشخانه وجود دارد که متقاضیان می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 254 بیمار دیالیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

پوشش 254 بیمار دیالیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی