مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:452020-01-13اقتصادي

وجود 115 هزار هکتار گلخانه فعال در استان همدان


مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از وجود 115 هزار هکتار گلخانه فعال در استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور رضوانی جلال بعد از ظهر دوشنبه در بازدید مشترک فرماندار نهاوند به همراه مدیران عمل شرکت برق و گاز استان از طرح 15 هکتاری شهرک گلخانه ای روستای علمدار اظهار کرد: خوشبختانه طی بازدید میدانی امروز تصمیمات خوبی برای سرعت بخشید به این مهم گرفته شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی افزود: در حال حاضر 115 هزار هکتار گلخانه فعال در استان همدان وجود دارد که و 165 هکتار دیگر نیز همچون شهرک گلخانه ای علمدار نهاوند در سایر نقاط استان در دست پیگیری و احداث هستند.

6 شهرک گلخانه ای استان همدان داری انشعاب گاز هستند مدیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: در سند راهبردی استان همدان جهاد کشاورزی متعهد شده است در برنامه زمان بندی 3 ساله 210 هکتار گلخانه به وسعت گلخانه های موجود اضافه کند که پیش بینی می شود با توجه به استقبال متقاضیان این مهم افزایش پیدا کند.

وی میزان تولید و اشتغال سطح زیر کشت گلخانه ای موجود استان همدان را به ترتیب 300 تن و 11 نفر به ازای هر هکتار است، گفت: مجموع تولید سالانه محصولات گلخانه ای استان همدان 35 هزار تن است که به حمدالله به واسطه آن بیش از یک هزار و 500 نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 115 هزار هکتار گلخانه فعال در استان همدان

وجود 115 هزار هکتار گلخانه فعال در استان همدان