مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:352020-01-13بين الملل

از سوییس تا بغداد؛ روایت حضور شهید حادثه هواپیما در پیاده روی اربعین + فیلم


خبرگزاری فارس، اصفهان - هنوز داغی که بر دل بر مردم نشسته، آرام نشده که عده ای پرچم عزای جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را در دست گرفته اند، کسانی که حواسشان نبوده بعد از حادثه باید یادبود این شهدا را برپا می کردند و حالا با تأخیر سه روزه در پی جبران هستند.

دو روز گذشته و بعد از 4 روز از سقوط هواپیمای اوکراینی جمع محدودی در تهران، اصفهان و برخی شهرها ضمن اعلام فراخوان، دست به تجمع زده و به جای عزاداری برای 176 مسافری که در اثر سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند، شروع به سر دادن شعارهایی کردند که در آبان 98، دی 96، فتنه 88 و 78 هم مشابه آن را تکرار کرده بودند.

افرادی که ضدیت خود را با نظام و انتخاب مردم ثابت کرده و هر روز به دنبال بهانه ای برای حضور در خیابان و ایجاد تقابل و ناامنی در کشور هستند، برایشان فرقی نمی کند گران شدن بنزین باشد یا انتخابات یا خون بر زمین ریخته هم وطنانشان.

روایت پدر از پسری که عشقش کار فرهنگی بود امیر اشرفی و همسرش از شهدای حادثه سقوط هواپیما بودند، امیر در سوییس به همراه همسرش درس می خواند، پدر امیر می گوید: عشقش کار فرهنگی بود و سال گذشته به ایران آمد تا در مراسم اربعین شرکت کند.

پدر امیر که فرزندش برای ادامه تحصیل به دانشگاه ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوییس تا بغداد؛ روایت حضور شهید حادثه هواپیما در پیاده روی اربعین + فیلم

از سوییس تا بغداد؛ روایت حضور شهید حادثه هواپیما در پیاده روی اربعین + فیلم