مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 13:302020-01-13سياسي

بررسی اصلاحات طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این موضوع که در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود به بررسی اصلاحات طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران پرداختند اهداف این طرح را که همگی در جهت ارتقای رفاه عمومی هنرمندان و تلاش در جهت حفظ و تعالی هنر اصیل ایرانی است تشریح کرد.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این موضوع که در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود به بررسی اصلاحات طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران پرداختند اهداف این طرح را که همگی در جهت ارتقای رفاه عمومی هنرمندان و تلاش در جهت حفظ و تعالی هنر اصیل ایرانی است تشریح کرد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی اصلاحات طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران مصوب شد و مواد یک تا چهار آن اصلاح گردید.

وی افزود: ماده یک به موضوع به هدف تشکیل سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران تاکید شده در ماده 2 تاکید دارد که این سازمان تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد.

همچنین ماده 3 تاکید دارد که مرکز این سازمان در شهر تهران باشد و ماده 4 اصطلاحات این قانون همچون سازمان، هنرمند و اثر هنری را تعریف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اصلاحات طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس

بررسی اصلاحات طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران در کمیسیون فرهنگی مجلس