مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 11:152020-01-13پزشكي

شیوع بیماری واگیر در سیستان و بلوچستان گزارش نشده


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در خصوص سیلاب استان سیستان و بلوچستان دانشگاه های علوم پزشکی ایرانشهر و زاهدان کار را مدیریت کرده اند و تا کنون گزارشی از شیوع بیماری واگیر نداشته ایم.

- آقای دکتر سعید نمکی در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره رازی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امسال تجربه مهار و اداره سیلاب های بهار را در 25 استان به صورت جزیی و 6 استان به صورت گسترده داشته ایم که در آن زمان هم هیچ بیماری واگیر داری در مناطق سیل زده شایع نشد.

وی افزود: در روز های اخیر همکاران ما در دانشگاه های علوم پزشکی استان بطور منظم وضعیت بهداشتی را کنترل می کنند و از شیوع بیماری گزارشی نشده است، خود من هم به زودی به سیستان و بلوچستان سفر خواهم کرد.

نقش مهم پژوهش در کاهش هزینه های درمانی در کشوروزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام تلاش ما این است که هرچه می توانیم از بودجه های حوزه سلامت به بخش پژوهش توجه بیشتری کنیم، چون بخش پژوهش می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه های سنگین بهداشتی و درمانی داشته باشد.

آقای دکتر سعید نمکی در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد، گفت: بودجه های پژوهشی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بیماری واگیر در سیستان و بلوچستان گزارش نشده

شیوع بیماری واگیر در سیستان و بلوچستان گزارش نشده