مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 10:352020-01-13سياسي

ورود فضولات حیوانی به بولاغلار فاجعه زیست محیطی است


عضو هیئت رییسه شورای عالی استان ها گفت: ورود پسماندها و فضولات حیوانی به داخل رودخانه بولاغلار فاجعه زیست محیطی را رقم زده که با همکاری امور آب و شبکه بهداشت باید بساط این معضل برچیده شود.

- ایسنا/اردبیل عضو هیئت رییسه شورای عالی استان ها گفت: ورود پسماندها و فضولات حیوانی به داخل رودخانه بولاغلار فاجعه زیست محیطی را رقم زده که با همکاری امور آب و شبکه بهداشت باید بساط این معضل برچیده شود.

غلامرضا ضیایی 23 دی ماه در جلسه رسمی شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان نیر از مسئولان و مدیران اجرایی احداث بیمارستان در این شهرستان است که با توجه به جمعیت 25 هزار نفری این شهرستان و جمعیت شناور در این منطقه که در بهار و تابستان به 80 هزار نفر می رسد، احداث بیمارستان ضروری به نظر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: بروز تصادفات جاده ای به ویژه در گردنه صایین می طلبد تا مراکز درمانی و درمانگاه های نیر به دستگاه سونوگرافی و سایر تجهیزات مجهز شود تا از اعزام مصدومان به مرکز استان جلوگیری شود.

عضو شورای شهرستان نیر صدور مجوز برای راه اندازی داروخانه جدید و نصب مانیتورینگ علایم حیاتی را در مرکز درمانی نیر ضروری خواند و بیان کرد: فوریت های پزشکی در مسیر نیر - سرعین و همچنین کوراییم با هدف جلب رضایت مسافران و گردشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فضولات حیوانی به بولاغلار فاجعه زیست محیطی است

ورود فضولات حیوانی به بولاغلار فاجعه زیست محیطی است