مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 10:202020-01-13سياسي

کرسی «نفحات القرآن» به یاد سردار شهید سلیمانی


کرسی های «نفحات القرآن» با محوریت هدیه آیات تلاوت شده به روح مطهر سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در مساجد تهران برگزار می شود.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، به مناسبت شهادت سردار سلیمانی کرسی های تلاوت قرآن کریم هدیه به روح این سردار آسمانی در مساجد تهران برگزار می شود.

برپایی کرسی نفحات القرآن با تلاوت سید مصطفی حسینی قاری بین المللی کشور دیروز در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر برپا شد و امروز کرسی نفحات پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسگری (ع) واقع در ابوذر به سمت سه راه فلاح با تلاوت سیدمحمد کرمانی قاری بین المللی کشورمان برگزار می شود.

علاوه بر این کرسی نفحات القرآن فردا 24 دی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهداء (ع) واقع در خیابان رسالت، خیابان کرمان، کوچه شادکی با تلاوت قاری بین المللی حمیدرضا احمدی وفا برپا می شود.

کرسی تلاوت بعدی نفحات القرآن نیز چهارشنبه 25 دی پس از نماز عصر در مدرسه ثامن الائمه (ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام، کوچه خزئل با تلاوت حاج محمود نوروزی حافظ بین المللی قرآن کریم و کرسی تلاوت نفحات دیگر روز چهارشنبه، پس از نماز عشا در مسجد المهدی (عج) واقع در میدان آزادی، خیابان محمدخانی با تلاوت حاج علی قاسم آبادی قاری ممتاز کشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی «نفحات القرآن» به یاد سردار شهید سلیمانی

کرسی «نفحات القرآن» به یاد سردار شهید سلیمانی