مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 06:452020-01-13فرهنگي

ناگفته هایی درباره فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام اسامی فیلم های بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر، شاهد نکات ویژه ای در میان متقاضیان هستیم که در این گزارش به آن ها اشاره شده است: - ، پس از اعلام اسامی فیلم های بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر، شاهد نکات ویژه ای در میان متقاضیان هستیم که در این گزارش به آن ها اشاره شده است:*حضور چهار فیلم اولی روز صفر سعید ملکان، پوست برادران ارک، آن شب کورش آهاری و شنای پروانه محمد کارت در بخش سودای سیمرغ را می توان به عنوان یکی از اتفاقات مثبت جشنواره امسال برشمرد.

* جواد عزتی که یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران در سال های اخیر است، پرکارترین بازیگر بخش اصلی سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است؛ او امسال با حضور در پنج فیلم مغز استخوان اثر حمیدرضا قربانی، شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، خورشید به کارگردانی مجید مجیدی، دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد و آتابای نیکی کریمی به جشنواره فجر می آید.

*اتفاق دیگر حضور بهروز شعیبی در فجر 38 به عنوان کارگردان با فیلم روز بلوا و به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی مغز استخوان است.

* فیلم های جشنواره امسال از برخی کارگردانان در عرصه بازیگری هم بهره برده اند؛ مهران مدیری و سعید آقاخانی از مهمترین چهره های این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی درباره فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر

ناگفته هایی درباره فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر