مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 05:402020-01-13حوادث

باند جعل اسناد قوه قضاییه در یزد منهدم شد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد از شناسایی و دستگیری یک قاضی قلابی که با همدستی یک وکیل سابق دادگستری و فردی دیگر، با ادعای اِعمال نفوذ و جعل اسناد قوه قضاییه، - ایسنا/یزد رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد از شناسایی و دستگیری یک قاضی قلابی که با همدستی یک وکیل سابق دادگستری و فردی دیگر، با ادعای اِعمال نفوذ و جعل اسناد قوه قضاییه، کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

مجید فرهمندزاده در این رابطه اظهار کرد: این افراد ضمن ارتباط گیری با برخی از افراد که دارای پرونده در دستگاه قضایی بودند و با این ادعا که نزد مسئولین عالی رتبه قوه قضاییه نفوذ و اعتبار دارد اقدام به اخذ وجه و کلاهبرداری می کرده اند.

وی تصریح کرد: متهمان این پرونده جهت جلب اعتماد سوژه های خود، اقدام به جعل اسناد با امضا و مهر مسئولین عالی رتبه قوه قضاییه، نموده اند.

این مقام قضایی از دستگیری وکیل سابق دادگستری مرتبط در این پرونده کلاهبرداری در یکی از استان های همجوار خبر داد و گفت: پس از دستگیری قاضی قلابی، وکیل سابق دادگستری که همدست او بوده و نقش بسزایی در این کلاهبرداری ها داشته با صدور نیابت قضایی و توسط ضابطین در یک استان دیگر دستگیر شد که با بررسی های انجام شده، مشخص گردید این فرد در چند استان دیگر هم پرونده داشته و تحت تعقیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل اسناد قوه قضاییه در یزد منهدم شد

باند جعل اسناد قوه قضاییه در یزد منهدم شد