مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 04:502020-01-13سياسي

ادامه راه شهدا موجب تقویت اقتدار انقلاب اسلامی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش برای ادامه راه خون شهدا موجب تقویت اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه شورای مشورتی مشاورین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان کردستان، اظهار داشت: امروز توجه کردن به خانواده های شهدا و ایثارگران بسیار حائز اهمیت است زیرا شهدا و ایثارگران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نثار جان و مال خود در راه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توان در کنار امام و انقلاب بودند.

وی افزود: به برکت این ایثار و از خودگذشتگی آنها شاهد هستیم که ایران به عنوان کشوری مقتدر در عرصه منطقه و بین الملل شناخته می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا، ادامه داد: سردار سلیمانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 با همان روحیه و با حضور پررنگ خود در مسیر به ثمر رسیدن انقلاب به تدریج به چهره نامدار در سطح منطقه و جهان تبدیل شد و با همه وجود از انقلاب اسلامی پاسداری می کرد.

خوش اقبال یادآور شد: این شهید والا مقام همواره با اخلاص و اخلاق و صمیمیت بی نظیر خود مانند سربازی وفادار به ارزش های انقلاب و راه امام راحل از هیچ کوششی در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه شهدا موجب تقویت اقتدار انقلاب اسلامی می شود

ادامه راه شهدا موجب تقویت اقتدار انقلاب اسلامی می شود