مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 19:002020-01-12ورزشي

قهرمانی کاراته ایران در لیگ جهانی شیلی با 5 مدال طلا


رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده با برتری مقابل تمامی رقبا به مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان شیلی دست یافتند و صالح اباذری نیز برنز گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های روز پایانی نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ در راستای افزایش امتیازات کسب سهمیه المپیک که در سانتیاگو کشور شیلی برگزار شد، تیم های کاراته مردان و زنان ایران به 3 مدال طلا و یک برنز دست یافتند که سهم تیم مردان ایران 3 طلا و یک برنز بود.

* رزیتا علیپور اولین طلایی ایران در شیلی رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم بانوان ایران در دیدار فینال برابر جوانا رکویچ دارنده مدال طلای جهان2018 از صربستان 3 بر 3 پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

علیپور پیش از این در اولین مبارزه 5 بر صفر جولیا آنجلوچی از ایتالیا را برد.

سپس 3 بر یک مقابل کارولینا ویدلا از شیلی به برتری رسید و در سومین مبارزه نیز 3 بر صفر بر لیلا هورتالت از فرانسه را برد و به نیمه نهایی راه یافت.

او در این دیدار به مصاف مروه کوبان از ترکیه دارنده طلای قهرمانی اروپا 2019 و یک طلا و یک برنز کاراته وان های 2019 رفت و موفق شد 8 بر صفر این حریف را شکست دهد و راهی دیدار پایانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی کاراته ایران در لیگ جهانی شیلی با 5 مدال طلا

قهرمانی کاراته ایران در لیگ جهانی شیلی با 5 مدال طلا