مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 13:252020-01-12سياسي

ساداتی نژاد: سفیر انگلیس باید سریعا از کشور اخراج شود


نماینده مردم کاشان در مجلس از وزارت امور خارجه درخواست کرد که مطابق کنوانسیون وین که ناظر بر روابط کنسولی است، هر چه سریعتر سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

- سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادهای امنیتی در خصوص حضور میدانی سفیر انگلیس در تجمع اعتراضی دیروز برخی شهروندان مقابل دانشگاه صنعتی امیر کبیر و سازماندهی و جهت دهی به برخی اقدامات مخرب و شعارهای ساختارشکنانه و تهیه فیلم و عکس از این تجمعات؛ از وزارت امور خارجه درخواست کرد که مطابق کنوانسیون وین که ناظر بر روابط کنسولی است، هر چه سریعتر سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

وی با انتقاد از وقاحت و بی شرمی وزارت خارجه انگلستان که از بازداشت سفیرشان در تهران انتقاد و کشورمان را متهم به انجام رفتار مغایر با قوانین بین المللی و همچنین تهدید کرده است، رویکرد وزارت امور خارجه انگلیس را بیشرمانه و گستاخانه ارزیابی کرد.

ساداتی نژاد یادآور شد که در کجای دنیا و در کدام قوانین و مقررات بین المللی آمده که یک سفیر اقدام به حضور در یک تجمع در کشور میزبان و سازماندهی و جهت دهی به اعتراضات و مستندسازی از طریق تهیه فیلم و عکس کند؟ نماینده مردم کاشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: سفیر انگلیس باید سریعا از کشور اخراج شود

ساداتی نژاد: سفیر انگلیس باید سریعا از کشور اخراج شود