مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 11:462020-01-12سياسي

جنگ به حوزه ادراک رسیده/چرا«به وقت شام»درکوتاهترین زمان ساخته شد


ما در یک جنگ تمام عیار هستیم.

این جنگ امروز به حوزه های ادراکی و شناختی جامعه رسیده و در حوزه خاکریز و موشک و هواپیما نیست، - وظیفه فرهنگ و هنر است که به کمک مردم بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست ارزیابی پژوهش های مکتوب در حوزه جبهه مقاومت عصر دیروز شنبه 21 دی با حضور سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا و قادر آشنا مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی در سرای اهل قلم برگزار شد و ابعاد جدید مقاومت، عواقب شکل گیری و چشم انداز و دستاوردهای آن مورد بررسی قرار گرفت.

صدرالحسینی در این نشست با اشاره به ذو وجهین بودن شخصیت شهید سلیمانی گفت: از نوع تعامل شهید حاج قاسم سلیمانی با بسیاری از هنرمندان، نویسندگان، صاحبان اندیشه و فیلمنامه نویسان، به این نتیجه می رسیم که باید نسبت به بررسی ابعاد مختلف شخصیت این شهید والا مقام اقدام کنیم.

با توجه به شرایط کاری که شهید سلیمانی داشت، بسیاری از ابعاد نرم شخصیت وی قابل شناسایی نبود، اینکه در کوتاهترین زمان به وقت شام ساخته می شود، بخشی از فیلم پایتخت به مسأله تروریسم می پردازد، بعضی از نویسندگان رمان به سوریه دعوت می شوند و جلساتی با بعضی از کارگردانان می گذارند و بسیاری از نوشته ها و یادداشت های افرادی که آنجا بودند در قالب شعر و کتاب با توصیه و دستور وی جمع آوری می شود و به عنوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ به حوزه ادراک رسیده/چرا«به وقت شام»درکوتاهترین زمان ساخته شد

جنگ به حوزه ادراک رسیده/چرا«به وقت شام»درکوتاهترین زمان ساخته شد