مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 11:052020-01-12سياسي

ترور سردار سلیمانی پیشنهاد بنیانگذار «بلک واتر» بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تارنمای شبکه سی ان ان روز شنبه (21 دی) به نقل از اسناد گزارش مولر (پرونده رسیدگی به نقش احتمالی روسیه در امور داخلی آمریکا) فاش ساخت که اریک پرینس بنیانگذار ارتش خصوصی بلک واتر (که اکنون به آکادمی تغییر نام .

- ، تارنمای شبکه سی ان ان روز شنبه (21 دی) به نقل از اسناد گزارش مولر (پرونده رسیدگی به نقش احتمالی روسیه در امور داخلی آمریکا) فاش ساخت که اریک پرینس بنیانگذار ارتش خصوصی بلک واتر (که اکنون به آکادمی تغییر نام یافته است) سال ها پیش و در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ توصیه کرده بود که به دنبال ترور سردار قاسم سلیمانی باشند.

به نوشته سی ان ان، پرینس، برادر بتسی دوواس وزیر آموزش کابینه آمریکاست.

سی ان ان نوشت: پرینس این توصیه را در گزارشی با استیو بنن مدیر وقت تارنمای راستگرای بریتبارت در میان گذاشت و بنن نیز آن را برای کوری لواندووسکی مدیر وقت ستاد انتخاباتی ترامپ فرستاد.

معلوم نیست که این پیام به دست ترامپ رسید یا نه، اما علاقه پرینس به سیاست خارجی موجب شد که مایکل فلین مشاور امنیت ملی وقت ترامپ و دان یکی از پسران رییس جمهوری آمریکا به نظرات او توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور سردار سلیمانی پیشنهاد بنیانگذار «بلک واتر» بود

ترور سردار سلیمانی پیشنهاد بنیانگذار «بلک واتر» بود