مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:302020-01-12سياسي

پدیده کودکان خیابانی در استان سمنان وجود ندارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پدیده ای به عنوان کودک خیابانی در هیچ جای استان سمنان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده استان سمنان با تأکید بر اینکه متکدیان، کودکان کار و کودکان خیابانی باید از هم تفکیک شوند، اظهار کرد: کودکان خیابانی به صورت سازمان یافته در سطح خیابان بدون راهنما و سرپرست فعالیت می کنند که در استان سمنان پدیده ای به عنوان کودک خیابانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کودکان کار، خیابانی و متکدیان گاهی با هم همپوشانی نیز دارند، بیان کرد: کودکان کاری که در سطح استان سمنان شاهد آن هستیم، از سوی خانواده ها برای تکدی گری به خیابان ها هدایت می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: این کودکان کار و متکدیان مطابق قانون باید توسط شهرداری و نیروی انتظامی از سطح شهر جمع آوری شده و تأمین و تجهیز محل نگهداری متکدیان نیز بر طبق قانون بر عهده شهرداری است و هزینه نگهداری نیز باید توسط سازمان برنامه و بودجه استان به صورت سالانه تأمین اعتبار شود.

خجسته پور با تأکید بر اینکه در جمع آوری این افراد برای جلوگیری از تبعات بعدی، دقت لازم را به کار گیرید، گفت: غربالگری متکدیان باید در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده کودکان خیابانی در استان سمنان وجود ندارد

پدیده کودکان خیابانی در استان سمنان وجود ندارد