مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 10:052020-01-12سياسي

3 اولویت مهم دستگاه قضا در برگزاری انتخابات/ از تبلیغات زودهنگام جلوگیری می کنیم


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تمام تلاشمان بر مبنای برگزاری انتخاباتی پر شور، جلوگیری از تخریب کاندیداها و جلوگیری از تبلیغات زود هنگام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال بهره برداری از وضعیت و فضای فعلی کشور هستند، اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند در زمان انتخابات نیز بر این موج سوار باشند.

وی بیان داشت: باید به مقابله با این توطئه ها برخیزیم و با توجه به اینکه دشمنان ضرباتی زیادی را از نیروهای نظامی و مردم ما خورده اند لذا در تلاش هستند این فرصت را غنیمت بشمارند و به انقلاب آسیب بزنند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بر ضرورت ایجاد شور انتخابی در سطح کشور تأکید کرد و گفت: باید حواسمان را جمع کنیم و از این فضای غبارآلود فتنه دور شویم و به سمتی برویم که شور انتخاباتی در کشور ایجاد شود.

فضای کشور نیاز به مراقبت ویژه ای دارد حمیدی با بیان اینکه فضای کشور نیاز به مراقبت ویژه ای دارد، افزود: در این ستاد مسئله مهم این است که فضای کشور یک فضای آرام باشد تا به سمت انتخاباتی پر شور برویم و یک رقابت سالم و قانونمند در کشور شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اولویت مهم دستگاه قضا در برگزاری انتخابات/ از تبلیغات زودهنگام جلوگیری می کنیم

3 اولویت مهم دستگاه قضا در برگزاری انتخابات/ از تبلیغات زودهنگام جلوگیری می کنیم