مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 09:552020-01-12اقتصادي

آیا قیمت تور استانبول و دیگر تورها دست خوش تحولات سیاسی می شود؟


تور استانبول از تورهای محبوب در ایران است که در تمامی فواصل زمانی برگزار می شود اما با اتفاق افتادن تحولات سیاسی، اجتماعی در هفته گذشته مسلماً قیمت تور استانبول دستخوش تغییرات می شود.

- تور استانبول از تورهای محبوب در ایران است که در تمامی فواصل زمانی برگزار می شود اما با اتفاق افتادن تحولات سیاسی، اجتماعی در هفته گذشته مسلماً قیمت تور استانبول دستخوش تغییرات می شود.

اگر به دنبال پاسخ خود هستید در ادامه همراه ما باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، تور استانبول با قیمت های متفاوت در سایت های مختلف دیده می شود که هر کدام آفرهایی را در نظر می گیرند، اما در شرایط فعلی، مطمئناً با کاهش قیمت تورهای خارجی روبه رو خواهیم شد.

دلیل کاهش قیمت نیز مربوط به کمبود سفرهای خارجی می شود.

تور استانبول زمانی ارزان می شود که هیچ گردشگری تمایلی برای رفتن به سفر نداشته باشد چه به خاطر تحولات سیاسی و چه به خاطر تحولات اقتصادی.

ازاین رو بسیاری از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی تصمیم می گیرند پروازهای خود را با کمترین هزینه انجام دهند تا ضرر کمتری متوجه ایشان شود.

آیا می توان تور استانبول را با امنیت خاطر انجام داد؟ تور استانبول و امنیت آن برای بسیاری از گردشگرانی که آگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی هستند حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا قیمت تور استانبول و دیگر تورها دست خوش تحولات سیاسی می شود؟

آیا قیمت تور استانبول و دیگر تورها دست خوش تحولات سیاسی می شود؟