مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 09:102020-01-12اجتماعي

مفروش شدن صحن های حرم مطهر رضوی با 30هزار مترمربع کفپوش


با نخستین بارش برف در زمستان سال جاری و برای تسهیل تردد زائران، 30هزار مترمربع کفپوش در صحن‎ها و بست های حرم مطهر رضوی پهن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی از چند روز گذشته با آمادگی کامل تمام نیروها تمامی صحن ها، بست ها و دوربرگردان های حرم مطهر رضوی با 30هزار مترمربع کفپوش مفروش شد تا مسیرهای تردد ایمنی برای زائران حرم مطهر حضرت رضا(ع) فراهم شود.

محمدرضا سبزعلی افزود: هم اکنون تمامی نیروها با حضور در حرم مطهر سطوح پوشیده از برف را با ماشین های برف روبی جمع آوری و با نمک پاشی و تنظیف، مسیرهای تردد را برای زائران ایمن نگه می دارند.

وی بیان کرد: با شروع فصل سرما اداره خدمات عمومی با کمک سایر بخش های اماکن متبرکه، آمادگی های لازم را برای مواجه با بارش برف و باران را دارد و همه روزه اطلاعات هواشناسی را از ایستگاه های مربوطه دریافت و به سایر بخش ها برای لحاظ در تصمیمات خود ارسال می کند.

رییس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی با اشاره به احتمال بارندگی شدیدتر برف در زمستان افزود: با توجه به این شرایط از زائران گرامی تقاضا داریم تا در این روزهای برفی سعی کنند مسیرهای تردد خود را در صحن ها و بست ها از روی کفپوش ها انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفروش شدن صحن های حرم مطهر رضوی با 30هزار مترمربع کفپوش

مفروش شدن صحن های حرم مطهر رضوی با 30هزار مترمربع کفپوش