مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 08:102020-01-12اقتصادي

مشعل های آذر روشن شد


طبق برنامه ریزی ها قرار بود میزان برداشت نفت از میدان مشترک آذر در نیمه ی دوم سال 1398 از حدود 30 هزار بشکه به 65 هزار بشکه در روز برسد و آن طور که اعلام شده آذر به هدف امسال خود چند گام نزدیک تر شده است.

- طبق برنامه ریزی ها قرار بود میزان برداشت نفت از میدان مشترک آذر در نیمه ی دوم سال 1398 از حدود 30 هزار بشکه به 65 هزار بشکه در روز برسد و آن طور که اعلام شده آذر به هدف امسال خود چند گام نزدیک تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین تولید از میدان نفتی آذر به میزان 15 هزار بشکه در روز، به پایان سال 1395 مربوط است که در اردیبهشت سال 1396 به میزان 30 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

از 8 حلقه چاه به بهره برداری رسیده ی این میدان، روزانه 30 هزار بشکه نفت استخراج می شود و در مرحله دوم با اضافه شدن 11 حلقه چاه دیگر میزان برداشت، 65 هزار بشکه نفت و 78 میلیون فوت مکعب گاز در روز خواهد بود.

هم چنین میزان نفت درجای میدان نفتی آذر، 2.

5 میلیارد بشکه ارزیابی شده و مقدار نفت قابل استحصال 400 میلیون بشکه برآورد شده است.

در این باره، سیدوحید حسینی - مدیر پروژه شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که میدان نفتی آذر، یک میدان نفت استراتژیک مشترک با عراق است، اظهار کرد: در حال حاضر واحد تولید زود هنگام این میدان در سرویس است که از این واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشعل های آذر روشن شد

مشعل های آذر روشن شد