مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 07:002020-01-12اقتصادي

عملیات جنگل کاری در حوزه آبخیز آبعلی به مساحت 100هکتار پایان یافت


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از پایان یافتن عملیات جنگل کاری به وسعت 100 هکتار در حوزه آبخیز آبعلی شهرستان دماوند از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی عظیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از پایان یافتن عملیات جنگل کاری به وسعت 100 هکتار در حوزه آبخیز آبعلی شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: این اقدام بیولوژیکی با هدف توسعه جنگل کاری و با کاشت گونه های جنگلی از جمله کاج سیاه، سرو نقره ای، داغداغان، عرعر، سنجد، زبان گنجشک اقاقیا انجام شده است.

وی درباره دیگر اقدامات بیولوژیکی که در سطح استان تهران و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرایی شده است اظهار داشت: در بخش مرتع پروژه بوته کاری (کاشت گونه آتریپلکس) در سطح 135 هکتار در حوزه آبخیز اخترآباد شهرستان ملارد به مرحله اجرا درآمده و این عملیات مراحل پایانی خود را طی می کند.

عظیمی تصریح کرد: عملیات بذرکاری به همراه ایجاد هلالی های آبگیر که در سطح 850 هکتار و به منظور بهبود پوشش گیاهی و استفاده حداکثری از نزولات آسمانی در حوزه آبخیز سیاه کوه شهرستان ورامین اجرا شده یکی دیگر از پروژه های بیولوژیکی است که از پیشرفت فیزیکی صددرصدی برخوردار می باشد و به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات جنگل کاری در حوزه آبخیز آبعلی به مساحت 100هکتار پایان یافت

عملیات جنگل کاری در حوزه آبخیز آبعلی به مساحت 100هکتار پایان یافت