مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 06:452020-01-12حوادث

سهم بالای کلاهبرداری مالی در جرایم سایبری چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: عمده ترین جرایم استان در فضای مجازی، کلاهبرداری مالی است که رقمی حدود 70 درصد از کلاه برداری ها را در بر گرفته و همه موارد به واسطه ناآگاهی مردم صورت می گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: عمده ترین جرایم استان در فضای مجازی، کلاهبرداری مالی است که رقمی حدود 70 درصد از کلاه برداری ها را در بر گرفته و همه موارد به واسطه ناآگاهی مردم صورت می گیرد.

سرهنگ مرتضی عسگری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جرایم رسیدگی شده توسط پلیس فتا شامل دسترسی غیر مجاز به داده ها، نشر اکاذیب، توهین، تشویش اذهان عمومی، انتشار اطلاعات خصوصی در فضای مجازی و کلاهبرداری های مالی است.

وی افزود: عمده ترین جرایم استان در فضای مجازی، کلاهبرداری مالی است که رقمی حدود 70 درصد از کلاه برداری ها را در بر گرفته و همه موارد به واسطه ناآگاهی مردم صورت می گیرد.

رییس پلیس فتای استان با اشاره به کلاه برداری مالی به روش های مختلف، تصریح کرد: ارجاع کاربر به سایت های جعلی از طریق ارسال لینک دانلود موضوعات مختلف با ارسال پیامک برای کاربر، استفاده از ربات ها در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های فعال کننده دوربین گوشی، ردیاب، افزایش دهنده عضو در شبکه های اجتماعی از راه های دریافت اطلاعات کارت بانکی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بالای کلاهبرداری مالی در جرایم سایبری چهارمحال و بختیاری

سهم بالای کلاهبرداری مالی در جرایم سایبری چهارمحال و بختیاری