مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 06:152020-01-12ورزشي

ابهام در اعزام تیم ملی فوتبال پنج نفره به پارالمپیک 2020 توکیو


تیم ملی فوتبال پنج نفره برای پارالمپیک 2020 کسب سهمیه کرده و حتی طبق پیش بینی کمیته پارالمپیک جزو مدال‎ آوران این بازی ها هم است با این حال در اعزام این تیم به توکیو ابهاماتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: باتوجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام کیفی به پارالمپیک توکیو و اینکه کسب سهمیه به منزله اعزام قطعی نیست، به محض بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و از طرف فدراسیون نابینایان و کم بینایان در رابطه با اعزام تیم به توکیو، از کمیته استعلام گرفته شد اما بعد از سه ماه هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی تصریح کرد: برنامه آماده سازی مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال پنج نفره بعد از بازگشست از تایلند به فدراسیون نابینایان و کم بینایان ارائه شد تا اقدامات لازم برای آن انجام شود.

طبق این برنامه باید از اواخر همین دی ماه تمرینات آماده سازی خود را آغاز کنیم اما همچنان منتظر اعلام نظر کمیته ملی پارالمپیک هستیم.

فلفلی تاکید کرد: کمیته ملی پارالمپیک در مورد استعلام فدراسیون نابینایان و کم بینایان مبنی بر اعزام تیم ملی فوتبال پنج نفره پاسخی نداده است به همین دلیل فدراسیون هم تا به امروز برای اجرای برنامه های پیش بینی اقدام نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در اعزام تیم ملی فوتبال پنج نفره به پارالمپیک 2020 توکیو

ابهام در اعزام تیم ملی فوتبال پنج نفره به پارالمپیک 2020 توکیو