مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 06:002020-01-12حوادث

کامیون حامل کود دامی غیر مجاز توقیف شد


سه دستگاه کامیون که بصورت غیرمجاز اقدام به حمل کود دامی کرده بودند با همکاری ایست بازرسی شهرستان توقیف و به شبکه دامپزشکی ارجاع شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دامپزشکی قاینات گفت: سه دستگاه کامیون که بصورت غیرمجاز اقدام به حمل کود دامی کرده بودند با همکاری ایست بازرسی شهرستان توقیف و به شبکه دامپزشکی ارجاع شد.

رضا محمودی زاوه، امروز 22 دی در جمع خبرنگاران، گفت: طبق بررسی های انجام شده و بارنامه موجود مشخص شد محموله از شهرستان تربت جام خراسان رضوی بارگیری و به مقصد استان کرمان در حال حرکت بود که توسط پلیس راهور قاین متوقف و به علت نداشتن مجوز حمل بهداشتی دامپزشکی توقیف و به شبکه دامپزشکی ارجاع داده شد که محموله به شهرستان مبدا عودت داده شد و پرونده به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام تا با باربری و خودروی متخلف برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نقش و جایگاه دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی جامعه، افزود: با توجه به انتشار سریع بیماری های طیور از یک منطقه به منطقه دیگر، سهل انگاری در رعایت مسائل بهداشتی قرنطینه ای سبب بروز خسارات سنگین و جبران ناپذیری در صنعت پرورش طیور شهرستان و استان می شود.

رییس دامپزشکی قاینات از تولیدکنندگان و کشاورزان خواست برای کاهش بروز بیماری ها و جلوگیری از زیان های اقتصادی، با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون حامل کود دامی غیر مجاز توقیف شد

کامیون حامل کود دامی غیر مجاز توقیف شد