مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 05:552020-01-12اجتماعي

حضور 1236 قرق بان در جنگل های شمال/ این مردان سرما و گرما را نمی شناسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یکی از جذابیت های استان مازندران جنگل هایش است که برخی برای دیدن آن لحظه شماری می کنند و برخی با مشاهده آن برخی با طبیعت گردی به آرامش می رسند.

معمولا در فصل سرد سال باتوجه به بارش ها شاهد مشکلاتی در جنگل های شمال هستیم؛ چراکه بارندگی ها حالت سیل آسا به خود گرفته و ریزش چند دقیقه ای آن مشکلاتی به همراه دارد از جمله شکستگی، سقوط، افتادگی یا ریشه کن شدن درختان که اگر این اتفاقات در مسیر های ارتباطی و یا مسیرهای آبی باشد که موجب بروز سیلاب و یا مشکلاتی برای تردد شهروندان می شود.

  در این زمینه اداره کل منابع طبیعی استان مازندران برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد و  تا با حضور قرق بانانی که سرما و گرما نمی شناسند و در هر فصلی از سال در دل جنگل ها حضور دارند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

سیل روزهای پایانی سال گذشته خسارت های گسترده ای به همراه داشت که عمده خسارت ها در حاشیه جاده های ارتباطی روستایی و مناطق بالادست استان بوده است و حتی شاید حرکت توده ای جنگل های مازندران بودیم؛ به طوری که برخی از جاده های سطح استان که در مسیر جنگل ها بودند برای مدتی مسدود بوده است و با حضور راهداران بازگشایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1236 قرق بان در جنگل های شمال/ این مردان سرما و گرما را نمی شناسند

حضور 1236 قرق بان در جنگل های شمال/ این مردان سرما و گرما را نمی شناسند