مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 01:352020-01-11دانش

پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه


معاون آموزشی دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان از پذیرش دانشجو در این دانشگاه از بهمن ماه خبر داد و گفت: در سه رشته فرش و سفالگری (چوب و سفال) دانشجو پذیرش می کنیم و تدریس در کلاس ها به شیوه استاد-شاگری خواهد بود.

- معاون آموزشی دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان از پذیرش دانشجو در این دانشگاه از بهمن ماه خبر داد و گفت: در سه رشته فرش و سفالگری (چوب و سفال) دانشجو پذیرش می کنیم و تدریس در کلاس ها به شیوه استاد-شاگری خواهد بود.

میثم یزدی در گفت وگو با ایسنا درباره پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان توضیح داد: ان شاء الله قرار است که از بهمن ماه، بدون کنکور و از طریق یک آزمون، در رشته های فرش و صنایع دستی (در دو بخش چوب و سفال) پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه اطلاعیه ها و فراخوان های لازم را اعلام خواهیم کرد، گفت: در هر گرایش بین 15 تا 20 نفر دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان درباره آزمون ورودی پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: این آزمون به صورت عملی و همراه با ارائه پورتفولیو یا مجموعه ای از نمونه کارهای فرد خواهد بود، همچنین اساتید هنرمند با متقاضیان تحصیل در این دانشگاه یک مصاحبه حضوری خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه

پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه