مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 17:302020-01-11اقتصادي

غنی سازی 203 هکتار از مراتع کردستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، گفت: در راستای اجرای عملیات بیولوژیک پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی و بوم سازگان زاگرس 203 هکتار از مراتع استان به وسیله گیاهان دارویی احیا، - ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، گفت: در راستای اجرای عملیات بیولوژیک پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی و بوم سازگان زاگرس 203 هکتار از مراتع استان به وسیله گیاهان دارویی احیا، توسعه و غنی سازی شده است.

سعدی نقشبندی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال بیش از هفت هزار و 600 هکتار، برای انجام عملیات بیولوژیک در سطح جنگل ها و مراتع استان، شامل عملیات بذرپاشی و بذرکاری، تبدیل دیمزارهای کم بازده، حفاظت و قرق انجام گرفته است.

وی افزود: ستاد هماهنگی اجرای برنامه های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی و همچنین ستاد مدیریت بوم سازگان زاگرس در استان به صورت جداگانه تشکیل شده و برنامه ریزی زمان بندی آموزش، اجرا و نظارت و اطلاع رسانی پروژه های مربوطه را به عهده دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان، بیان کرد: برای اجرای این عملیات از گونه های دارویی و شاخص استان نظیر آوندوال (نینور) ختمی و کاسنی با نظارت اداره کل با اولویت مناطقی که دارای طرح مرتع داری و دارای مطالعات آبخیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی 203 هکتار از مراتع کردستان

غنی سازی 203 هکتار از مراتع کردستان