مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 13:202020-01-11سياسي

به رویش دوباره جوانان نخبه و موفقیت های فرزندان آینده ساز ایران امیدواریم


 رییس دانشگاه تهران با ارسال پیامی جانباختن بیش از 16 نفر از دانش آموختگان و دانشجویان این دانشگاه در سانحه هواپیمایی اوکراین را تسلیت گفت.

- رییس دانشگاه تهران در پیام تسلیت درگذشت 16 جانباخته این دانشگاه در هواپیمای اوکراینی: به رویش دوباره جوانان نخبه و موفقیت های فرزندان آینده ساز ایران امیدواریم  رییس دانشگاه تهران با ارسال پیامی جانباختن بیش از 16 نفر از دانش آموختگان و دانشجویان این دانشگاه در سانحه هواپیمایی اوکراین را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام دکتر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران آمده است: پیرو پیام قبلی هیأت رییسه دانشگاه تهران، با دریغ و تأسف فراوان، خبر شهادت جمعی از هم میهنان عزیز از جمله شماری از دانشجویان و دانش آموختگان نخبه دانشگاه تهران دریافت و موجب تأثر و تأسف این جانب و خانواده بزرگ دانشگاه تهران شد.

اکنون که پس از دریافت اطلاعات اولیه و بررسی های تکمیلی، مشخص شده است 16 تن از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تهران در این حادثه جان باخته اند که از طرف خود و همه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران، این مصیبت را به خانواده های آنان تسلیت می گویم و برای آنها صبر و شکیبایی طلب می نمایم و از درگاه خداوند رحمان درخواست دارم که روح این جوانان نخبه و تلاشگر را مشمول رحمت بیکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رویش دوباره جوانان نخبه و موفقیت های فرزندان آینده ساز ایران امیدواریم

به رویش دوباره جوانان نخبه و موفقیت های فرزندان آینده ساز ایران امیدواریم