مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 13:202020-01-11ورزشي

7 استان کشور فاقد دفتر هیئت رشته های ورزش نابینایان است


رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان بابیان اینکه نابینایان و کم بینایان نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری برای ورزش هستند، - گفت: هفت استان کشور فاقد دفتر هیئت این رشته ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مظلومی عصر شنبه در مجمع عمومی سالانه هیأت نابینایان و کم بینایان استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان بابیان اینکه هفت استان کشور فاقد دفتر هیئت رشته های ورزش نابینایان و کم بینایان است، ابراز داشت: قطعاً راه اندازی دفاتر در این استان ها پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد تا با همکاری این استان ها بتوانیم قهرمانان بیشتری را به جامعه معرفی کنیم.

وی بابیان اینکه نابینایان و کم بینایان نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری برای ورزش هستند، افزود: بی شک رویکرد این فدراسیون نیز تأمین خواسته های این گروه هدف ورزشی است که می بایست مطالبات این ورزشکاران در کوتاه ترین زمان به خوبی پاسخ داده شود.

رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان بابیان اینکه تخصیص زمین چمن برای رشته فوتبال از جمله مطالباتی که در این حوزه وجود دارد، ابراز داشت: تخصیص زمین چمن به جامعه نابینا و کم بینا می تواند منتهی به ارتقا رشته ورزشی فوتبال در این دسته از ورزشکاران شود که باید گفت ایران در تیم فوتبال پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 استان کشور فاقد دفتر هیئت رشته های ورزش نابینایان است

7 استان کشور فاقد دفتر هیئت رشته های ورزش نابینایان است