مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 11:452020-01-11سياسي

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ملایر به یاد سردار سلیمانی


مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور 500 نفر از جامعه قرآنی ملایر در بزرگداشت شهید سردار سلیمانی خبر داد.

- رامین غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم سوگواری یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با صبح روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و اظهار کرد: این مراسم چهارشنبه 9 بهمن ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ملایر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این محافل انس با قران کریم با حضور 500 نفر از جامعه قرآنی ملایر تا چهلم سردار شهید به صورت هفتگی برگزار می شود.

مسوول روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه هر شب جمعه در  مقبره مرحوم سیف الدوله با حضور قاریان مطرح این محفل برقرار خواهد بود خاطرنشان کرد:  مراسم پایانی در ایام الله دهه فجر با حضور یکی از قاریان بین المللی و تراز اول با یک برنامه شاخص کشوری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این محافل علاوه بر تلاوت قران کریم توسط قاریان، در هر برنامه یک مفسر این کتاب الهی در خصوص آیات قرآن مرتبط با مفاهیمی همچون فرهنگ شهید و شهادت، جهاد و آموزه های دینی و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ملایر به یاد سردار سلیمانی

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ملایر به یاد سردار سلیمانی