مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 09:552020-01-11سياسي

زخم چرمنه التیام می یابد؟


شهردار منطقه یک سمنان از تغییرات اساسی در پروژه نیمه تمام برج شیشه ای که احداث آن مورد اعتراض دوستداران میراث فرهنگی است و سال ها نیمه کاره رها شده بود خبر داد.

- ایسنا/سمنان شهردار منطقه یک سمنان از تغییرات اساسی در پروژه نیمه تمام برج شیشه ای که احداث آن مورد اعتراض دوستداران میراث فرهنگی است و سال ها نیمه کاره رها شده بود خبر داد.

الیاس افضلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یک طرح معماری بسیار شکیل برای این برج طراحی و ظاهر بنا از آن ساختار نازیبای قبلی کاملا خارج شده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در طراحی جدید تلاش شده که سازه با فضای پیرامونی و پیشینه تاریخی آن تناسب بیشتری داشته باشد افزود: در حال حاضر در مرحله گزینش پیمانکار هستیم تا بخش های باقی مانده پروژه تکمیل شود.

این مدیر شهری از برنامه ریزی برای توسعه فضای سبز پیرامونی این محوطه باستانی خبر داد و گفت: در همه طرح ها در صددیم که تناسب فضا با محوطه باستانی و تاریخی درنظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در معماری جدید، این سازه نمای سنتی و بادگیری به خود می گیرد تصریح کرد: برخلاف سازه شیشه ای پیشین نمای بادگیری و آجری برای این سازه درنظر گرفته شده و برج شیشه ای به لحاظ شکلی به طور کامل از حالت قبلی خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم چرمنه التیام می یابد؟

زخم چرمنه التیام می یابد؟