مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 09:502020-01-11پزشكي

کاهش ذخایر خونی در استان خراسان رضوی


ذخایر خونی در استان خراسان رضوی به دلیل کاهش مراجعات مردم در پایگاه های اهدای خون به شدت رو به کاهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، اداره کل انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد، به دلیل سردی و برودت هوا، ذخایر خونی در خراسان رضوی رو به کاهش است که با ادامه این روند در روزهای آینده، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه با بیان اینکه ذخایر خونی در وضعیت عادی تا هفت روز پیش بینی می شود که به دلیل کاهش مراجعات مردم این میزان اکنون به سه روز رسیده است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست شده است برای تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی خراسان رضوی به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

به همین منظور مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه جمعی از پرسنل ستادی این مجموعه با حضور در پایگاه انتقال خون، با اهدای خون خود در این امر خیر مشارکت کردند انتقال خون خراسان رضوی هم اکنون تامین خون 60 بیمارستان خصوصی و دولتی در سطح استان خراسان رضوی را بر عهده دارد.

11 پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد، پایگاه های امام رضا (ع)، امید، کریمی، ثامن، میلاد و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خونی در استان خراسان رضوی

کاهش ذخایر خونی در استان خراسان رضوی