مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 09:302020-01-11حوادث

شناسایی و دستگیری باند توزیع ماری جوانا و قرص های روان گردان در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند 6 نفره توزیع کنندگان مواد مخدر گل و قرص های روان گردان در بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند 6 نفره توزیع کنندگان مواد مخدر گل و قرص های روان گردان در بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (21 دی ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد، طرح پاک سازی نقاط آلوده را در بندرعباس اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر ماری جوانا (گل) و قرص های روان گردان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی 6 نفر از اعضا این باند را در بندرعباس دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از منازل و مخفیگاه متهمان دو کیلو و 300 گرم ماده مخدر گل در بسته های مختلف، 43 هزار و 700 عدد انواع قرص های روان گردان و 11 هزار سی سی شربت متادون کشف و ضبط و در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان که در امر جابجایی و توزیع مواد استفاده می شد توقیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری باند توزیع ماری جوانا و قرص های روان گردان در هرمزگان

شناسایی و دستگیری باند توزیع ماری جوانا و قرص های روان گردان در هرمزگان