مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 09:262020-01-11اقتصادي

برنامه ریزی برای جذب 2 برابری دانشجویان خارجی


مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش دو برابری تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه، - ایسنا/کرمانشاه مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش دو برابری تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه، گفت: تاثیر جذب دانشجویان خارجی را تا حدودی در اقتصاد دانشگاه دیده ایم.

هادی حجاریان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افزایش 10 درصدی تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه رازی در مهر امسال، اظهار کرد: درحال حاضر بیش از 350 دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی بابیان اینکه طبق چشم انداز ترسیم شده این تعداد تا سال آینده به دو برابر افزایش پیدا می کند، گفت: یکی از سیاست هایی که در یکی دوسال اخیر در جذب دانشجوی خارجی آن را مورد تاکید قرار داده ایم، جذب دانشجویان با کیفیت است، برای همین دانشجویان زیادی در این مدت جذب نکردیم.

مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه رازی با تاکید براینکه بسترهای جذب دانشجویان خارجی بیشتری با تاکید روی با کیفیت بودن آنها در این دانشگاه فراهم شده، خاطرنشان کرد: در جذب دانشجویان خارجی، نگاهمان براین است که دانشجویان مدرک گرا را جذب نکنیم، بلکه دانشجویانی را جذب می کنیم که استقبال خوبی از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای جذب 2 برابری دانشجویان خارجی

برنامه ریزی برای جذب 2 برابری دانشجویان خارجی