مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 06:402020-01-11اقتصادي

اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی استان مرکزی


14 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان مرکزی، تحت پوشش طرح کاداستر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: طرح کاداستر در 22 پلاک کشاورزی و 14 هزار هکتار از اراضی استان اجرایی شده است.

ابراهیمی افزود: سطح زیر کشت اراضی کشاورزی استان طرح کاداستر در 22 پلاک به روش برداشت زمینی در دست اجراست و برای حدود 600 هزار هکتار از اراضی در سال 96 توسط سازمان نقشه برداری عکس هوایی تهیه شده که 200 هزار هکتار از این عکسها ارتوفتو واصلاح هندسی شده ومجوز تهیه کاداستر از عکسهای فوق برای حدود30 هکتار نیز اخذ شده و در حال تهیه مقدمات مناقصه می باشد.

او گفت: 14 هزار هکتار اراضی کشاورزی زیر پوشش طرح کاداستر است و تاکنون 4 هزار و 442 هکتار آن به پایان رسیده است و جهت بار گذاری در سامانه اداره ثبت به این اداره ارسال شده و بقیه نیز منتظر تایید نقشه های آن توسط سازمان نقشه برداری کشور به عنوان ناظر عالی طرح می باشد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: در اجرای طرح ملی کاداستر در ردیف پانزدهم استان های کشور قرار داریم و اگر اعتبارات مورد نیاز تامین شود این طرح با سرعت بیشتری عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی استان مرکزی

اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی استان مرکزی