مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 06:402020-01-11دانش

دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو سال 2021 برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پس از اولین المپیاد بین المللی نانو (INO) که از 10 تا 16 آوریل 2018 در تهران با حضور دانشجویان دانشگاه های روسیه، - دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو 10 تا 14 ژانویه سال 2021 در دانشگاه سلطان قابوس کشور عمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، پس از اولین المپیاد بین المللی نانو (INO) که از 10 تا 16 آوریل 2018 در تهران با حضور دانشجویان دانشگاه های روسیه، اتحادیه اروپا، کره جنوبی، تایوان، ایران و مالزی برگزار شد، دومین المپیاد بین المللی نانو 10 تا 14 ژانویه سال 2021 در دانشگاه سلطان قابوس کشور عمان برگزار خواهد شد.

INO یک رقابت بین المللی در بین دانشجویان علاقه مند به حوزه فناوری نانو بوده که با هدف پرورش مهارت حل مشارکتی چالش های علمی و فناوری برگزار می شود.

همچنین اهداف دیگری برای سازمان دهی INO وجود دارد که از آن جمله می توان به ترغیب دانش آموزان به منظور افزایش دانش خود در زمینه فناوری نانو و کسب مهارت برای حل چالش های صنعتی، بهبود دانش و مهارت های شرکت کنندگان در فرآیند های نوآوری و تجاری سازی، تقویت روحیه کار تیمی در بین شرکت کنندگان، شناسایی و حمایت از دانشجویان با استعداد در زمینه فناوری نانو در سراسر جهان و فراهم کردن زیرساخت های مناسب به منظور گسترش همکاری های علمی و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو سال 2021 برگزار می شود

دومین المپیاد بین المللی فناوری نانو سال 2021 برگزار می شود