مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 05:452020-01-11اقتصادي

آفت حضور کارشناسان غیرمتخصص به صنایع لرستان هم رسید


معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان گفت: متاسفانه 90 درصد کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدهای تولیدی استان فاقد مدرک تحصیلی مرتبط با محیط زیست هستند.

- الهام برنا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به لزوم اجرای مصوبه قانون هوای پاک در لرستان، اظهار کرد: در تبصره یک ماده 16 قانون هوای پاک مصوب سال 96 تمام واحدهای تولیدی و صنعتی بالای 50 نفر بایستی یک کارشناس ایمنی، بهداشت و محیط زیست داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بازرسی های انجام گرفته از سطح کارخانجات و واحدهای صنعتی استان، متاسفانه 90 درصد کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست واحدهای تولیدی استان فاقد مدرک تحصیلی مرتبط با محیط زیست هستند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان از پیگیری های جدی برای اجرای قانون به کارگیری کارشناسان محیط زیست در واحدهای تولیدی خبر و ادامه داد: متاسفانه حق دانش آموختگان محیط زیست با به کارگیری افراد غیرمرتبط در کارخانجات و واحدهای صنعتی تضییع شده که به صورت جدی پیگیر احقاق حق این افراد هستیم.

برنا همچنین با اشاره به ممنوع و خلاف قانون بودن کاه و کلش سوزی توسط کشاورزان، بیان داشت: با وجود آموزش های ارائه شده اما امسال 60 نفر از بهره برداران به دلیل سوزاندن پسچر مزارع و نقض قانون هوای پاک به مقام های قضایی معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفت حضور کارشناسان غیرمتخصص به صنایع لرستان هم رسید

آفت حضور کارشناسان غیرمتخصص به صنایع لرستان هم رسید