مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 05:302020-01-11سياسي

تابش: قدرت دفاعی ایران موجب شد ترامپ در مقابل ایران نرمش نشان دهد


نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی قدرت دفاعی ایران و هدف قرار دادن مواضع آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد را موجب متفاوت بودن مواضع ترامپ و نرمش نشان دادن در مقابل ایران دانست.

- نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی قدرت دفاعی ایران و هدف قرار دادن مواضع آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد را موجب متفاوت بودن مواضع ترامپ و نرمش نشان دادن در مقابل ایران دانست.

محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنان چهارشنبه شب ترامپ درباره حمله سپاه به پایگاه هوایی عین الاسد، اظهار کرد: موج انسان خیز مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش که وحدت ملت شریف ایران و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را متجلی کرد، همچنین قدرت راهبردی و دقیق بازدارندگی و دفاعی ایران که مواضع آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد موجب شد تا مواضع آقای ترامپ متفاوت از گذشته باشد و در مقابل ایران نرمش نشان دهد و دم از مذاکره بزند.

البته مسئولان ما باید ضمن استفاده از فرصت ها در جهت ارتقای منافع ملی و امنیت کشور و آرامش مردم در مقابل آمریکایی ها که قابل اعتماد نبودن را بارها نشان داده اند، هوشیارانه عمل کنند و اتکایشان به خداوند و ظرفیت های مادی و انسانی کشور و اعتماد مردم باشد که دستاورد آن پیروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: قدرت دفاعی ایران موجب شد ترامپ در مقابل ایران نرمش نشان دهد

تابش: قدرت دفاعی ایران موجب شد ترامپ در مقابل ایران نرمش نشان دهد