مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 05:152020-01-11اقتصادي

چرا برخی کارفرمایان از طرح کارورزی استقبال نمی کنند؟


دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه خواستار تسهیل گری بیشتر در اجرای طرح کارورزی شد و گفت: به دلیل مشکلاتی که از دوره های قبلی اجرای طرح کارورزی به جای مانده، - ایسنا/کرمانشاه دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه خواستار تسهیل گری بیشتر در اجرای طرح "کارورزی" شد و گفت: به دلیل مشکلاتی که از دوره های قبلی اجرای طرح کارورزی به جای مانده، برخی کارفرمایان از آن استقبال نمی کنند.

فرهاد مرزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح کارورزی طرح خوبی است اما برخی کارفرمایان هنوز از آن استقبال نمی کنند، افزود: این عدم استقبال چند دلیل دارد که یکی از مهمترین آنها عدم عمل به تعهدات در دوره های گذشته طرح های کارورزی بوده است.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته گاهی پرداخت های طرح کارورزی به کارفرمایان با تاخیر زیاد انجام می شد و برخی از این مطالبات هنوز هم پرداخت نشده است.

دبیرخانه صنعت و معدن استان کرمانشاه یادآور شد: از سوی دیگر با اجرای این طرح هنگام حضور بازرسین تامین اجتماعی در کارگاه، مشکلاتی برای کارفرما ایجاد می شود و گاهی اسامی کارورزان نیز در لیست تامین اجتماعی می آید که حذف آن روند طولانی و زمان بر دارد.

مرزی با اشاره به اینکه بر اساس مواد و تبصره های طرح کارورزی، کارورزان مشمول بیمه تامین اجتماعی کارگاه نمی شوند، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی کارفرمایان از طرح کارورزی استقبال نمی کنند؟

چرا برخی کارفرمایان از طرح کارورزی استقبال نمی کنند؟