مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 03:252020-01-11ورزشي

تیم کوراش خراسان شمالی اعضای خود را شناخت


رییس انجمن کوراش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کوراش استان گفت: قهرمانان هر وزن به عنوان اعضای تیم خراسان شمالی معرفی خواهند شد.

- مصطفی دلیریان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی خراسان شمالی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کوراش است و انتخابی تیم خراسان شمالی با حضور 123 کوراش کار در قالب 6 تیم از سراسر استان به میزبانی بجنورد برگزار شد.

وی به مقام آوران وزن های مختلف این رشته اشاره کرد و گفت: محمد خسروی در وزن 60 کیلوگرم، مجید وحید بریمانلو در 66 کیلوگرم، در 73 کیلوگرم صادق آذرنگ، هادی قدیمی در 81 کیلوگرم، در 90 کیلوگرم مجتبی ربانی، در 100 کیلوگرم سجاد مرادی و در مثبت 100 کیلوگرم نیز سعید قاسمی عناوین نخست را کسب کردند.

رییس انجمن کوراش خراسان شمالی افزود:  با توجه به اینکه خراسان شمالی قطب اصلی کوراش ایران بوده، این مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار شد.

وی در انتها خاطرنشان کرد:  این مسابقات با حضور رضا مهنان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کوراش، کوروش خسرویار دبیرکل انجمن کوروش ایران، محسن بخشایی از داوران ملی کوراش و بهزاد وحدانی مربی تیم ملی نوجوانان جودو ایران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کوراش خراسان شمالی اعضای خود را شناخت

تیم کوراش خراسان شمالی اعضای خود را شناخت