مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 12:402020-01-10سياسي

سپاه پاسداران قدرت پوشالی استکبار را درهم شکست


قدرت پوشالی آمریکا با خون مطهر سپهبد سلیمانی و اقتدار سپاه شکسته شد.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه گچساران در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: اقتدار سپاه پاسداران، نیرو های مصلح اسلام و خون مطهر سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را شکست و امروز جهان متوجه شد که قدرت از آن اسلام است.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: شهادت جانسوز فاطمه مرضیه (س) برترین زن عالم را به همه مسلیمن جهان و رهبرمعظم انقلاب تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه گچساران با اشاره به تشکر رهبرمعظم انقلاب از روح شهید سردار سلیمانی ادامه داد: رهبری بیان داشتند از روح مطهر شهید سردار سلیمانی از اعماق دل تشکر می کنم.

حجت الاسلام حجازی اضافه کرد کرد: رهبری بیان داشت، این شهید بزرگوار اگر گزارش کتبی و یا شفاهی از کار های خود ارائه می دادند، بنده قلبنا و زبانا او را تحسین می کردم.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد: از سپاه پاسداران سرافراز و مقتدر صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم که هم زمان با تشیع پیکر مطهر سردار سلیمانی جواب دندان شکنی به آمریکا جنایتکار دادند.

حجازی ادامه داد: سپاه مقتدر انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت الهی و با اجرای دستور جانشین امام زمان مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاد و صدای این سیلی گوش دیگر ملعونان را کر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران قدرت پوشالی استکبار را درهم شکست

سپاه پاسداران قدرت پوشالی استکبار را درهم شکست