مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 10:452020-01-10سياسي

امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت هستیم


ما امروز در داخل کشور بیش از پیش نیازمند وحدت، مدیریت و توجه به آحاد مردم و حل مشکلات اقتصادی هستیم چراکه مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران بود.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما امروز در داخل کشور بیش از پیش نیازمند وحدت، مدیریت و توجه به آحاد مردم و حل مشکلات اقتصادی هستیم چراکه مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران بود.

حجت الاسلام مجید انصاری در مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: همزمان با مصیبت از دست دادن شهید سردار سلیمانی، متاسفانه غم و اندوه دیگری قلب مردم ایران را آزرد و آن حادثه جان باختن تعدادی از عاشقان سردار سلیمانی در مراسم تدفین او در کرمان و نیز جمع زیادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین و سپس سانحه سقوط اتوبوس بود، در واقع این هفته حزن و اندوه مکرر بر قلب مردم نشست.

وی افزود: زمانی که نشان ذوالفقار به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سینه ستبر این مجاهد فی سبیل الله آویخته شد، انتظار می رفت که خداوند به پاس این خدمات نشان ابدی را بر سینه او بنشاند و دل بی قرار او در عشق به شهادت در جوار حضرت حق را با نشان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت هستیم

امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت هستیم