مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 22:152020-01-09فرهنگي

«جرمی آیرونز» رییس داوران جشنواره برلین 2020 شد


«جرمی آیرونز» بازیگر برنده اسکار انگلیسی و تحسین شده سینما و تئاتر به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی هفتادومین جشنواره فیلم برلین معرفی شد.

- جرمی آیرونز بازیگر برنده اسکار انگلیسی و تحسین شده سینما و تئاتر به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی هفتادومین جشنواره فیلم برلین معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلو چاتریان مدیر جدید جشنواره فیلم برلین ضمن معرفی جرمی آیرونز برای حضور در راس هیات داوران رقابتی برلیناله 2020 درباره او گفت: جرمی آیرونز با سبک متمایز خود نقش های فوق العاده ای بازی کرده است که در طول سفرم در سینما همواره با من همراه بوده است و من را از پیچیدگی های انسان ها آگاه کرده است.

استعداد او و انتخاب هایش به عنوان یک هنرمند و شهروند موجب شده که با افتخار حضور او را به عنوان رییس هیات داوران بخش رقابتی هفتادمین جشنواره برلین خوشامد بگویم.

جرمی آیرونز نیز در واکنش به این انتخاب اظهار کرد: احساس لذت فوق العاده و افتخار بزرگی است که نقش ریاست داوران برلین را ایفا خواهم کرد، جشنواره ای که همواره آن را تحسین می کردم و از حضور در آن لذت می بردم.

حضور در برلین نه تنها دوباره یادآور شهر فوق العاده برلین است بلکه فرصتی مناسب برای دیدن آثار انتخاب شده برای جشنواره و صحبت درباره آنها با دیگر اعظای هیات داوران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جرمی آیرونز» رییس داوران جشنواره برلین 2020 شد

«جرمی آیرونز» رییس داوران جشنواره برلین 2020 شد