مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 11:552020-01-09سياسي

لزوم معرفی خدمات و دستاورد های سردار سلیمانی با زبان هنر


هنرمندان مجاهدت ها و دستاورد های سردار دل ها و مدافع امنیت ملی و منطقه را با آثار هنری و ادبی فاخر به جهان معرفی کنند.

- مرکز یزد، محمدصادق کوچک زاده در نشست شورای طرح و برنامه این نهاد با اشاره به خدمات و مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، تقویت جبهه مقاومت، مبارزه با تروریسم و برقراری صلح و امنیت در منطقه گفت: اکنون خون پاک آن شهید عالی مقام و همرزمانش روح تازه ای در درخت مقاومت دمیده و آن را تنومندتر و استوارتر ساخته است.

وی با بیان این که همواره جامعه هنری بویژه هنرمندان دغدغه مند و انقلابی با آثارشان مروج راه شهدا و آرمان های انقلاب بوده و هستند، خاطرنشان کرد: هنرمندان، فارغ از هر جناح و گرایشی، رشادت ها، ایثار، مجاهدت ها و دستاورد های سردار دل ها و مدافع امنیت ملی و منطقه که نماد ایثار، مقاومت، بصیرت و مردم داری است را در قالب آثار هنری و ادبی فاخر به منطقه و جهان معرفی کنند.

رییس حوزه هنری استان افزود: هرچند به ظاهر آن شهید گرانقدر در میان ما نیست، ولی همچنان زنده است و روح بلند او و سایر شهدا، مددکار این مردم و انقلاب خواهد بود.

وی با بیان این که دشمن از ترس تبعات این اقدام نابخردانه و جاهلانه خود، دست به اقدامات مختلف می زند و از طریق سینما، رسانه ها و فضای مجازی می کوشد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی خدمات و دستاورد های سردار سلیمانی با زبان هنر

لزوم معرفی خدمات و دستاورد های سردار سلیمانی با زبان هنر