مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 10:502020-01-09سياسي

ایجاد اشتغال در روستاهای مرزی نوعی پدافند غیرعامل است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد در روستاها به ویژه مناطق مرزی نوعی پدافند غیرعامل در برابر تهیدات و توطئه های دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران و معاونین این سازمان در سنندج، اظهار کرد: باتوجه به گستردگی وظایف جهاد کشاورزی  در راستای توسعه اقتصادی استان سپاه آمادگی لازم برای همکاری با این بخش را دارد.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: ظرفیت سپاه در توسعه سازندگی در روستاها و همچنین اقدامات لازم برای تثبیت جمعیت روستایی غیر قابل انکار است.

سردار حسینی از آمادگی سپاه بیت المقدس را راستای اجرای نهال کاری در عرصه های منابع طبیعی خبر داد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی بخش های مختلف و ظرفیت بالایی دارد که می تواند در بخش تولید، اشتغال و امنیت غذایی نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه ایجاد زیرساخت های کشاورزی و توسعه اشتغال در این بخش با هدف ماندگاری مردم در روستاها آماده همکاری با سازمان جهاد کشاورزی در استان هستیم.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: در قالب سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج سازندگی می توانیم در اجرای طرح های مختلف کشاورزی که زمینه توسعه و رونق روستاها و ماندگاری مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال در روستاهای مرزی نوعی پدافند غیرعامل است

ایجاد اشتغال در روستاهای مرزی نوعی پدافند غیرعامل است