مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 08:402020-01-09اقتصادي

پلمب واحد قصابی متخلف در لردگان/ لزوم توجه به برچسب دامپزشکی


مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی خواست تا این محصولات را از مراکز مجاز که تحت نظارت دامپزشکی هستند تهیه و به پرچسب مورد تأیید دامپزشکی و مشخصات ثبت شده در این برچسب، - بیژن حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه یک واحد قصابی به دلیل کشتار غیرمجاز دام در این شهرستان پلمب شد، گفت: این واحد صنفی ذبح خارج از کشتارگاه انجام داده که این عمل تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می شود.

رییس شبکه دامپزشکی لردگان با بیان اینکه پس از ابلاغ  تذکر و اخطاریه های کتبی لازم، فرد متخلف به مراجع مربوطه معرفی و با حکم مقامات قضایی این واحد پلمب شد، افزود: اکیپ های بازرسی بهداشتی این شبکه به صورت شبانه روزی و مستمر، بر فعالیت تمام واحدهای صنفی مرتبط با فرآورده های خام دامی نظارت می کنند.

وی ادامه داد: هم زمان با بازرسی های بهداشتی از واحدهای صنفی مرتبط با حوزه دامپزشکی این شهرستان، آموزش چهره به چهره متصدیان این واحدها در خصوص بیماری های مشترک بین انسان و دام و عفونت ها مورد تأکید قرار می گیرد.

حسین پور با تأکید بر اینکه لاشه هایی که پس از کشتار در کشتارگاه ها و تحت نظارت دامپزشکی در واحدهای صنفی مجاز، عرضه می شوند دارای لیبل (برچسب مشخصات بهداشتی دامپزشکی) و مهر تأییدیه ذبح شرعی هستند، اضافه کرد: به عبارتی نظارت بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب واحد قصابی متخلف در لردگان/ لزوم توجه به برچسب دامپزشکی

پلمب واحد قصابی متخلف در لردگان/ لزوم توجه به برچسب دامپزشکی