مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 08:152020-01-09سياسي

سپاه پاسداران نشانه اقتدار ایران اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از سپاه پاسداران برای سیلی محکمی که بر گوش آمریکای استکبار گر و جهانخوار نواخت تقدیر کرد و گفت: این نهاد نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور فعالان فرهنگی شاهرود به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و همچنین اقتدار سپاه در مقابله با آمریکای جهانخوار، بیان کرد: همان طور که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش به فرمان باشید زیرا اطاعت از رهبری مایه وحدت امت اسلام است ما نیز امروز باید در سایه ولایت به پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی دست یابیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به راستی نشانه اقتدار ایران اسلامی است سپاهی که مملو از انسان های متدین و خداجویی است که سردار سلیمانی، احمد کاظمی، همت و زین الدین و ده ها چهره اسطوره ای دیگر از دل آن برآمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: امروز ملت ایران اسلامی بار دیگر نسبت به اطاعت از رهبری و اقتداری که نیروهای مسلح متدین و مؤمن و انقلابی ما در چهل و یکمین سال حیات بابرکت انقلاب اسلامی، مفتخرند چراکه با نشان دادن ضربه شستی دقیق، تمام معادلات استکبار جهانی به خصوص آمریکا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران نشانه اقتدار ایران اسلامی است

سپاه پاسداران نشانه اقتدار ایران اسلامی است